Retourneren

Viprinta doet er alles aan om alle bestellingen zo goed mogelijk en naar de wens van de klant te verwerken. Natuurlijk kan het weleens voorkomen dat er problemen zijn met uw bestelling. We zijn tenslotte mensen! Indien dit het geval is, zal Viprinta er alles aan doen om u te helpen. Indien het probleem is ontstaan door onze fout, zal Viprinta zonder enige kosten uw product vervangen. Hieronder vindt u een lijst waar u kunt zien of u aanspraak maakt op een vervangend product.

 

·      Foutieve product;

·      Als er een gat in uw product zit, een vlek of er een productiefout is;

·      Slechte print;

·      Als uw product scheef is bedrukt (marge 2 cm);

·      Foutieve afbeelding;

·      Als er door ons een foutieve afbeelding is geprint op uw product;

·      Foutieve verzending;

·      Als er door onze fout naar een verkeerd adres is verzonden, een verkeerde maat of kleur is gedrukt.
 

 

·      Verkeerde product besteld;

·      U of uw klant heeft een verkeerde maat besteld of is niet tevreden over de gekozen maat;

·      Slechte afbeelding;

·      Lage afdrukkwaliteit als gevolg van het niet volgen van de afbeeldingseisen. Onder andere: te lage resolutie,         verkeerde kleurprofiel of zichtbare achtergronden;

·      Verkeerde adres doorgegeven;

·      Indien u of uw klant een fout heeft gemaakt bij het invoeren van de adresgegevens;

·      Verkeerde afbeelding;

·      U heeft een verkeerde afbeelding geselecteerd tijdens het bestellen.

 

Onbedrukte producten kunnen altijd binnen 14 dagen worden geretourneerd. LET OP: bedrukte artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Voor meer informatie kunt u onze algemene voorwaarde raadplegen.

Contactformulier